Nykredit offentliggør købstilbud på Spar Nord. Er du kunde eller aktionær i banken, kan du læse mere om udmeldingen her →
- Nyheder
- Efter Spar Nord Solrød Strands første fysiske kundemøde: ”Magen til positiv velkomst har jeg aldrig før oplevet i en bank”
Efter Spar Nord Solrød Strands første fysiske kundemøde: ”Magen til positiv velkomst har jeg aldrig før oplevet i en bank”

Dennis Mortensen til sit første bankmøde med sin rådgiver Martine Larsen i Spar Nord Solrød Strand.
Glade, professionelle og familiære. Det er nøgleordene for den oplevelse Dennis Mortensen havde af medarbejderne efter sit første bankmøde i Spar Nord Solrød Strand. Her fortæller han om hele oplevelsen og årsagen til bankskiftet.
”Jeg er meget positiv over den professionelle og gode måde, min bankrådgiver Martine Larsen agerede under hele mødet. Jeg vil sige, at magen til positiv velkomst har jeg aldrig før oplevet i en bank. Fra jeg kom til, jeg gik var alt utrolig familiært. Alle var glade og postive og virkede yderst professionelle. Tak til hele Solrød Strand-afdelingen for at gøre, hvad der kan være et tørt og kedeligt bankmøde til en glad og positiv oplevelse."
Sådan beskriver Dennis Mortensen sin oplevelse af sit første bankmøde i Spar Nord Solrød Strand.
Dennis har i en årrække været kunde i en større bank, hvor han i de senere år har følt, at han bare er et nummer i rækken og forsvinder i mængden. Et huskøb på tegnebrættet var derfor en oplagt anledning til at se sig rundt efter en ny bank.
At hans valg faldt på Spar Nord Solrød Strand udsprang sig blandt andet af ønsket om at være kunde i en lokal og personlig bank. Et ønske, der i den grad blev indfriet allerede ved hans første møde med banken:
”Jeg ønskede at skifte til en mindre bank med betydeligt større kundefokus, og der må jeg sige, at Spar Nord Solrød Strand virkelig lever op til mine forventninger. Jeg får personlig og nærværende rådgivning, hvor jeg bliver set, hørt og lyttet til,” fortæller Dennis Mortensen og uddyber:
”At min rådgiver fokuserer på mig, og hvilke behov og drømme jeg har giver følelsen af, at man bliver en aktiv medspiller som kunde, og at jeg sammen med Martine kan finde frem til de helt rigtige løsninger baseret på mig, min hverdag og mine fremtidsplaner.”
Dennis Mortensen, Kunde i Spar Nord Solrød Strand
Dennis var samtidig imponeret over, hvor smidigt det var at gå fra én bank til en anden. Det krævede faktisk ikke andet end en række personlige oplysninger og hans signatur. Derefter tog Spar Nord Solrød Strand sig af alt det praktiske, og det er et serviceniveau, der passer godt til de forventninger, Dennis har til sin nye bank.
Vil du også være kunde i Spar Nord Solrød Strand?
Ønsker du at høre mere om, hvad Spar Nord Solrød Strand kan tilbyde dig som kunde? Så kontakt os.