- Nyheder
- Et nej kan også være god rådgivning
Et nej kan også være god rådgivning
Et nej kan også være god rådgivning
Relationen mellem en bankrådgiver og en kunde bør altid være baseret på åbenhed og tillid. Men sådan har Tove Resen ikke altid haft det med sin bank. Da hun skiftede til Spar Nord for otte år siden faldt en sten fra hendes hjerte, fordi hun blev mødt med hjælpsomhed, forståelse og opbakning.
Det var en lettelse for Tove Resen at blive taget godt imod af Spar Nord. På det tidspunkt havde hun brug for boligfinansiering og midlertidige lån, og hun oplevede meget hurtig og kompetent rådgivning, og det var tilmed med følelsen af, hvad der var bedst for hende:
- Det betyder meget for mig at have en bank, jeg kan stole på og vil mig det bedste. Jeg har aldrig haft så dygtig, troværdig og serviceminded en rådgiver. Jeg oplever stor fleksibilitet, og så kan beslutninger træffes en hurtigere og lettere vej, når kompetencer og beslutningskraft ligger hos rådgiveren, fortæller Tove Resen.
Ordene falder om Jeppe Andreas Liboriussen fra Spar Nord Horsens, der er Private Banking-rådgiver. I de seneste knap fem år har han hjulpet Tove Resen med at finde økonomiske løsninger, og den dag i dag vender hun mange ting med ham, inden finansielle beslutninger bliver truffet.
- Et nej kan også være god rådgivning. Der er nemlig en gensidig respekt imellem os, og det er tydeligvis et samarbejde, hvor Jeppe har min ryg og tænker på, hvad der er bedst for mig i forhold til at beskytte mig og min formue, siger Tove Resen.
Tove Resen er selvstændig inden for smykke- og helsebranchen, og hun driver virksomheden A Pure Mind, som er et bæredygtig dansk brand. Det er dog primært privatrådgivning, hun har brug for, hvor hun trækker på sin bankrådgivers alsidige kompetencer:
- Jeppe er en gulddreng. Jeg kan altid ringe eller skrive til ham, og så svarer han kompetent og lynhurtigt tilbage. Han er god til at stille spørgsmål, og så er han bare megabehagelig og pålidelig. Der betyder faktisk mere for mig, end du aner at have en rådgiver som kan agere sparringspartner og sikkerhedsnet. Han får min topkarakter, uddyber Tove.
Derfor har Tove også fået for vane at sige ”jeg ringer lige for at spørge Jeppe”, og den vending har hun givet videre til sin datter, som også har valgt Jeppe som sin betroede rådgiver:
- Min ældste datter er dybt taknemmelig for at samarbejde med Jeppe. Hun har blandt andet fået hjælp i forbindelse med lejlighedssalg, hvor hun har oplevet klare svar og stor dygtighed. Det har været utrolig vigtigt for hende at få god støtte og rådgivning, og det har været en lettelse for mig at vide, at hun er i de bedste hænder og får den bedst tænkelige rådgivning, slutter Tove.
Jeppe Andreas Liboriussen er også taknemmelig for samarbejdet og glad for at blive bemærket for sin faglighed og rådgivning:
- Det betyder meget for mig at have kompetencerne i orden og kunne give kyndige svar på spørgsmål, og så er det jo dejligt at få at vide, at det også bliver bemærket med så fornem en tilbagemelding fra Tove. Jeg gør mit bedste for, at mine kunder både føler sig set og hørt i stort og småt. Det gør det meningsfuldt for mig at gå på arbejde, når jeg mærker, at samarbejdet fører til både bedre resultater og langvarige relationer baseret på gensidig tillid, forklarer Jeppe Andreas Liboriussen.