- Nyheder
- Kundefokus i banken: Spar Nord Horsens skaber tilfredshed med skræddersyet rådgivning
Kundefokus i banken: Spar Nord Horsens skaber tilfredshed med skræddersyet rådgivning
Kundefokus i banken: Spar Nord Horsens skaber tilfredshed med skræddersyet rådgivning
Hos Spar Nord går bankrådgivning ud over blot tal og regnskaber – det handler om at skabe en meningsfuld forbindelse og forståelse for kundernes individuelle behov og passioner. Dette er Annette Westergaard Poulsens oplevelse et levende bevis på – hun deler sin store tilfredshed med rådgivningsprocessen hos Spar Nord Horsens.
Midt i bankverdenens komplekse tal og økonomiske strategier er det ikke altid let for kunder at navigere. Men hos Spar Nord Horsens går de ud over bare at levere tal – de skaber forbindelser og forstår, at kundernes individuelle behov og interesser er lige så vigtige som regnearkene.
Som kunde hos hele byens bank ytrer Annette Westergaard Poulsen stor tilfredshed for den kompetente rådgivning, hun har modtaget hos private banking-rådgiver.
- Det var en super god oplevelse, og jeg gik fra mødet med en følelse af at have fået en solid rådgivning. Pensionsplanlægning anser jeg som en lidt uoverskuelig og endda kedelig opgave, men vores rådgiver gjorde hele processen forståelig og væsentlig mere tilgængelig, fortæller Annette og fortsætter:
- Som kunde har jeg følt mig set og hørt, rådgivningen har givet mig tryghed og jeg kan nu forfølge mine passioner, vel vidende at min økonomi er i gode hænder.
Annettes oplevelse med bankens dedikerede rådgivning og personlige sparring har ikke kun skabt økonomisk overblik og tryghed, den har også skabt mere plads og tid til en livsstil, der virkelig betyder noget for hende. I stedet for at bekymre sig om tal og pension, kan Annette fokusere på det, der giver hende energi og glæde: at bruge fritiden i naturen og skabe uforglemmelige oplevelser.
- Vores rådgiver har ikke kun leveret kompetent rådgivning, han har også formået at tilpasse den efter mine behov og interesser. Hos Spar Nord Horsens har jeg oplevet service, der går ud over traditionel bankrådgivning, og det sætter jeg stor pris på, fortæller Annette.
At kunne hjælpe kunder gennem kompetent og alsidig rådgivning spiller en stor rolle i Spar Nord. Spar Nord Horsens ser med stor glæde på resultatet af rådgivningsprocessen med Annette Westergaard Poulsen.
Står du i en lignende situation eller har brug for rådgivning og sparring til en anden problemstilling? Så kontakt afdelingsdirektør Sofie Ross Laursen på telefon 7628 6112 eller mail srl@sparnord.dk.