Nykredit offentliggør købstilbud på Spar Nord. Er du kunde eller aktionær i banken, kan du læse mere om udmeldingen her →

Rikke og Ronni skiftede til Spar Nord Næstved: – Her er der bare styr på tingene.

4164 Næstved · Nyhedsrummet · Privat · Kundecase

Da Rikke Andersen og Ronni Kongsted Jensen skulle sælge deres hus og købe nyt, blev det tydeligt for dem, at deres daværende bank ikke kunne tilbyde dem den rådgivning og hjælp, de havde brug for. De besluttede sig derfor for at skifte bank. At det blev Spar Nord Næstved, parret valgte, skyldes blandt andet tryghed, grundighed og gensidig tillid. Læs mere om deres oplevelse her.

– Der kan godt gå lang tid imellem, at man får snakket med sin bankrådgiver. Da vi så skulle sælge vores hus og havde brug for vores daværende rådgiver, var der bare ingen kemi, og rådgivningen var enormt mangelfuld, fortæller Ronni Kongsted Jensen, der bor i Næstved sammen med sin partner, Rikke Andersen, og deres datter, Sofie, på 8.

Parret havde også brug for kompetent hjælp og rådgivning i forbindelse med køb af et nyt hus, og de begyndte derfor at lede efter en ny bank, der kunne hjælpe dem med at indfri deres drømme.

En rådgiver i øjenhøjde

– Vi blev anbefalet at skifte til Spar Nord Næstved af både venner og familie. Efter vores første møde med vores rådgiver, Ken Vanggaard Fischer, var vi ikke i tvivl om, at det var det rette valg for os. Selvom vores første møde blev holdt online pga. corona, så havde vi bare en god kemi. Vi følte os hørt, fortæller Ronni og fortsætter:

– Noget af det gode ved Ken er, at han altid følger op og sikrer sig, at vi er med og har forstået det hele. Han er meget grundig, og det gør, at vi føler os inddraget og trygge. Der er virkelig bare styr på tingene, og vi oplever en gensidig tillid, hvilket er meget vigtig for os.

Lokal tilstedeværelse

Selvom det primært var den gode relation til Ken, der gjorde, at Ronni og Rikke valgte at skifte til Spar Nord, havde bankens lokale tilstedeværelse også en stor betydning i beslutningsprocessen:

– Processen omkring vores huskøb var lidt speciel, hvilket betød, at vi havde brug for ekstra rådgivning og hjælp, og her trådte Ken også til. Udover at hjælpe os med finansieringen og forsikring kunne han også anbefale en god advokat i byen, der kunne hjælpe os. Det er en stor fordel, at banken kender området og byen. Det gør, at de meget bedre kan sætte sig ind i vores situation og hjælpe med det, vi har brug for, forklarer Ronni.

– Vi vil helt sikkert anbefale andre at skifte til Spar Nord – det har vi faktisk allerede gjort.

Har du også brug for en kompetent og nærværende sparringspartner?

Så kontakt privatkundechef Ken Vanggaard Fischer, Spar Nord Næstved, på 55 75 03 68 eller på mail kvf@sparnord.dk.

Publiceret d.
10. januar 2022