Nykredit offentliggør købstilbud på Spar Nord. Er du kunde eller aktionær i banken, kan du læse mere om udmeldingen her →

Opret indsigelse uden MitID

Hvis du er digitalt fritaget eller af anden årsag ikke kan underskrive indsigelsen med MitID, kan du hente blanketterne til manuel udfyldning. Brug hjælpeteksterne her til at finde den indsigelsesårsag, der passer til din situation.

Når du har valgt og udfyldt en indsigelsesblanket, kan du sende den via netbanken, e-mail til kortindsigelse@sparnord.dk, aflevere den i en af vores lokale banker eller sende den med posten til:

Spar Nord Bank
Att. Kortindsigelse
Skelagervej 15
9000 Aalborg

    Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har kortet
    arrow-right
    Jeg har ikke selv foretaget eller godkendt det/de hævede beløb - jeg har ikke kortet
    arrow-right
    Jeg har ikke modtaget de bestilte varer eller ydelser
    arrow-right
    Jeg modtog en vare/service, der ikke var som beskrevet eller var defekt
    arrow-right
    Der er blevet hævet et andet beløb, end det jeg har godkendt
    arrow-right
    Beløbet er trukket flere gange på min konto
    arrow-right
    Jeg har ved det oprindelige køb ikke accepteret yderligere opkrævninger
    arrow-right
    Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse
    arrow-right
    Jeg er blevet opkrævet i forkert valuta
    arrow-right
    Fejl i ind-/udbetaling fra pengeautomat tilknyttet Kontanten
    arrow-right
    Fejl i udbetaling fra pengeautomat der ikke er tilknyttet Spar Nord
    arrow-right
    Selv om jeg har opsagt mit abonnement, bliver jeg stadig opkrævet
    arrow-right
    Jeg har ikke fået pengene retur, selv om jeg har returneret min vare/ydelse
    arrow-right

Har du spørgsmål?

Har du spørgsmål til indsigelser, så er du altid velkommen til at kontakte vores kundeservice.

Kontakt kundeservice