Nykredit offentliggør købstilbud på Spar Nord. Er du kunde eller aktionær i banken, kan du læse mere om udmeldingen her →
- Nyheder
- Gik konkurs – Spar Nord gav mig ro i maven
Gik konkurs – Spar Nord gav mig ro i maven
Gik konkurs – Spar Nord gav mig ro i maven
Thomas Hugo Møller fik som så mange andre erhvervsdrivende corona pandemiens konsekvenser at mærke. Hans virksomhed gik konkurs, hvilket førte til økonomiske usikkerheder. Disse blev ifølge ham selv håndteret med bravur af kundechef Carsten Daugaard Nielsen fra Spar Nord Hjørring.

Da corona pandemien udbrød og ramte hele verden, var det danske arbejdsmarked under et gevaldigt pres. Nedlukning, hjemmearbejde, restriktioner og mundbind er blot få ord, der kan beskrive den omvæltende tid. Og dette var ingen undtagelse for stifteren af det nordjyske flyselskab Great Dane Airlines, Thomas Hugo Møller.
Som virksomhedsejer for et flyselskab kan Thomas nikke genkendende til den udfordrende tid, hvor alt blev lukket og samtlige flyafgange blev stoppet. Og d. 11. oktober 2021 blev Great Dane Airlines erklæret konkurs.
Nu stod Thomas i en situation, hvor den økonomiske horisont pludseligt var sløret til. Det var her, han tog kontakt til Spar Nord Hjørring, hvor kundechef Carsten Daugaard Nielsen stod klar til at hjælpe. Dette skulle vise sig at være en god beslutning.
- I en tid hvor de økonomiske udsigter pludselig forandrede sig er det vigtigt at have en sparringspartner i banken. Som kunde i banken modtog jeg økonomisk rådgivning af Carsten Daugaard Nielsen, der gav mig ro i maven, fortæller Thomas og fortsætter:
- Jeg har været kunde i Spar Nord i flere år, og har altid følt mig godt behandlet af min rådgiver. Men netop dette møde var en særdeles positiv oplevelse, hvor økonomisk sparring og rådgivning var på højeste niveau. Det skabte en tryghed og har i den grad hjulpet mig i den rigtige retning.
Tilknytningsforholdet til lokalsamfundet og tætte relationer til kunderne er et vigtige grundsten i Spar Nords DNA. Som kunde oplevede Thomas en omfattende tryghed, der styrkede hans relation til banken og ikke mindst rådgiver. Det er ifølge ham selv vigtigt at understrege, hvor stor betydning det kan have for kunden, når man befinder sig en sådan situation.
- Den kompetente og nærværende rådgivning, som Carsten har ydet, har været meget afgørende for min videre proces. Det at banken er der, når man har brug for det, har været til stor glæde for mig. Hertil har jeg fået mulighed for at danne tætte relationer, der yderligere har gjort det muligt at udvide mit netværk og kompetencer, fortæller Thomas og uddyber:
- Jeg har blandt andet gennem mit kendskab til Carsten været med til cykelløb i Vendsyssel, hvor flere forskellige Spar Nord ansatte og andre erhvervspartnere har deltaget. Det har været en rigtig god mulighed for at styrke mit netværk og danne nye relationer – både socialt og erhvervsmæssigt.
At kunne hjælpe kunder på rette spor gennem kompetent og alsidig rådgivning spiller en stor rolle i Spar Nord. Carsten Daugaard Nielsen og resten af Hjørring afdelingen ser med stor glæde på resultatet af rådgivningsprocessen med Thomas Hugo Møller.
Står du i en lignende situation eller har brug for rådgivning og sparring til en anden problemstilling? Så kontakt kundechef Carsten Daugaard Nielsen på telefon 96230701 eller mail cai@sparnord.dk.