• Nyhederarrow-right-1
  • Helle og Karsten værdsætter den personlige og proaktive rådgivning, de får i Spar Nord Aars

Helle og Karsten værdsætter den personlige og proaktive rådgivning, de får i Spar Nord Aars

Helle og Karsten Westergaard har været kunder i Spar Nord Aars i en lang årrække, og de har på intet tidspunkt overvejet at skifte bank. Det skyldes blandt andet den proaktive og personlige rådgivning, de får.

5337 Aars · Nyhedsrummet · Kundecase

– Vores rådgiver rækker løbende ud og kommer med forslag til forskellige forbedringer af vores økonomi. Det er enormt betryggende. Vi føler os privilegerede og vigtige.

Sådan fortæller Helle og Karsten Westergaard om deres oplevelse i Spar Nord Aars, hvor de begge har været kunder siden barnsben. De har alle årene været yderst tilfredse kunder og har aldrig overvejet at skifte til et andet pengeinstitut.

– Vi er blevet hængende, fordi vi altid har fået en super service. Vi er ikke bare nogle, der er forsvundet i puljen. De ved godt, vi er der, og der bliver holdt øje og kigget på vores ting en gang imellem. Man føler sig ikke bare som en ud af mange, fortæller Helle.

Proaktiv rådgivning

Udover at føle sig set og hørt værdsætter Helle og Karsten den proaktive rådgivning, de løbende får af deres bankrådgiver, Dorthe Rask. Det giver parret tryghed og har blandt andet betydet store besparelser:

– For år tilbage kontaktede Dorthe os en dag og rådede os til at kigge på vores boliglån, da der var lidt uro på boligmarkedet. Og det endte faktisk med, at vi opsagde vores eksisterende lån og havde lidt is i maven. Det sparede os for omkring 30.000 kr. om året, siger Helle.

Rart med en bank, der er tæt på

Helle og Karsten mødes fysisk med deres bankrådgiver én gang om året til et pensionsmøde. Her deltager deres Private Banking-rådgiver, John Baade Andersen, også, så de kan komme hele vejen rundt om deres økonomi.

Herudover klarer Helle og Karsten de fleste bankanliggender over telefon eller mail med deres rådgiver, men de synes alligevel, det er rart at have en lokal bank, der er tæt på.

– Vi er selv lokalkendte og kender alle rådgiverne i afdelingen og snakker også med dem. Også uden for bankens fire mure. Det er bare nogle behagelige medarbejdere, der altid er villige til at hjælpe, fortæller Helle og fastslår samtidig:

– Vi vil helt afgjort anbefale Spar Nord til andre. Når vi kigger på vores ting, så føler vi, at vi altid har fået den bedste rådgivning. Vi er meget positive over for vores bank, og der er ikke noget, vi er utilfredse med.

Publiceret d.
7. december 2022