- Nyheder
- Jane og Frank: – Vi har aldrig oplevet noget lignende
Jane og Frank: – Vi har aldrig oplevet noget lignende
Jane Larsen og Frank Höyer havde ikke troet, de nogensinde skulle skifte bank igen, men da Jane skulle have omlagt et lån, blev det nødvendigt at finde en ny bank, og her stod Spar Nord Solrød Strand klar med åbne arme og kompetent rådgivning. Frank skiftede herefter også til Spar Nord, og parret har på intet tidspunkt fortrudt bankskiftet. Læs om deres oplevelse her.
Handlekraft, tillid og en tæt, personlig relation er bare nogle af de ting, Jane Larsen og Frank Höyer værdsætter ved at være kunder i Spar Nord Solrød Strand. Parret havde ikke troet, det ville blive nødvendigt for dem at skifte bank igen, men da Jane skulle have omlagt sit realkreditlån, indså hun, at hendes daværende bank ikke kunne tilbyde hende den hjælp, hun havde brug for:
– Jeg var slet ikke tilfreds med den hjælp, min tidligere bank kunne tilbyde mig i forbindelse med omlægningen af mit lån. Jeg havde ellers haft den samme bank i mange år og var på ingen måder indstillet på, at jeg skulle ud og lede efter en ny bank, fortæller Jane, som netop er gået på seniorpension.
Flere i Janes omgangskreds havde anbefalet hende at skifte til Spar Nord, så hun bookede et møde med privatkunderådgiver Martine Larsen i Spar Nords afdeling i Solrød Strand, og det skulle vise sig at blive en yderst positiv oplevelse.
– Jeg tog Frank med til mødet, og vi kunne slet ikke få armene ned bagefter. Martine tog simpelthen så godt imod os, og hun havde bare styr på det hele. Hun mødte os i øjenhøjde og var god til at forklare tingene for os, så vi kunne forstå dem, fortæller Jane.
Aldrig oplevet noget lignende
Efter mødet for 3 år siden var Jane ikke i tvivl om, at hun ville skifte til Spar Nord, men Frank blev også så positivt overrasket over den imødekommenhed, handlekraft og ekspertise, som de blev mødt med, og valgte derfor også at skifte til bank:
– Jeg troede egentlig, jeg var tilfreds med den bank, jeg havde, men efter vores modtagelse i Spar Nord, var jeg ikke i tvivl om, at jeg også skulle skifte. Jeg har aldrig oplevet noget lignende i en bank før, fortæller Frank og fortsætter:
– Jeg kan godt lide, at de ved, hvem vi er, når vi kommer ned i banken. Og når jeg ringer derned, siger de altid ”Hils Jane”. I vores tidligere banker vidste vi aldrig, hvilken rådgiver vi skulle snakke med, når vi kom derned. Vi følte nærmest, vi skulle starte forfra, hver gang vi skulle bruge hjælp. Sådan er det ikke i Spar Nord.
Et skridt foran
Jane og Frank var naturligvis spændte på, om Martine kunne hjælpe med omlægningen af Janes lån – noget hendes tidligere bank ikke havde kunnet imødekomme. Her overraskede deres nye rådgiver også positivt. Frank fortæller:
– Der var for det første næsten 1 mio. kr. i forskel i Spar Nords vurdering af Janes hus i forhold til Janes tidligere bank. Og da vi så begyndte at tale om omlægningen af lånet, fortalte Martine, at det nye lån skam allerede var taget hjem. Jeg var simpelthen ved at falde ned af stolen. Sidenhen har vi fundet ud af, at det bare er sådan, hun er – altid ét skridt foran.
– Ja, det hele går bare hurtigt og gelinde. Vi anbefaler Spar Nord til alle, der spørger, afslutter Jane.